Show simple item record

dc.contributor.advisorΕυαγγέλου, Δήμητραel
dc.creatorΝτόντου, Αρούςel
dc.date.accessioned2015-07-08T09:56:47Z
dc.date.available2015-07-08T09:56:47Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other3917
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10336en
dc.description.abstractΤο θέμα της εργασίας παρουσιάζει θέματα που αφορούν την ανάγνωση και τη Γραφή στη προσχολική ηλικία. Στην εργασία παρουσιάζεται η ανάλυση άρθρων του περιοδικού «Σύγχρονο Νηπιαγωγείο» που αφορούν την Ανάγνωση και τη Γραφή. Αρχικά αναφέρονται οι ορισμοί και η σημαντικότητα της Ανάγνωσης και της γραφής. Στη συνεχεία παρατίθενται οι θεωρητικοί προβληματισμοί για τη διδασκαλία αυτών. Ακολουθούν οι μέθοδοι εκμάθησης της Montessori, του Femald και της δομητικής προσέγγισης. Έπειτα από τις γενικές θεωρητικές απόψεις για την ανάγνωση και τη γραφή, το θέμα ειδικεύεται ως προς τη διδασκαλία τους στα παιδία προσχολικής ηλικίας. Μετά από μια θεωρητική επισκόπηση πάνω στο θέμα της Ανάγνωσης και της Γραφής γίνεται η μελέτη του περιοδικού «Σύγχρονο Νηπιαγωγείο», παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή του περιοδικού και η ταυτότητα του. Μετά τη πρώτη γνωριμία ακολουθεί η Μελέτη των άρθρων της τρίτης έκδοσης του περιοδικού που αναφέρονται στην ανάγνωση και τη γραφή. Κατά τη διάρκεια της τρίτης έκδοσης του περιοδικού «Σύγχρονο Νηπιαγωγείο», 1998-2004, σημειώνεται αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος σπουδών που αφορά την ανάγνωση και τη γραφή, η οποία δίνει το έναυσμα για σχολιασμό και σύγκριση. Τέλος παρατίθεται το νέο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για την ανάγνωση και τη γραφή σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.subject.otherΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.titleΔιδασκαλία ανάγνωσης και γραφής στη προσχολική ηλικία : (μελέτη άρθρων του περιοδικού "Σύγχρονο νηπιαγωγείο")el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΛεονταρή, Αγγελικήel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International