Πλοήγηση ανά Θέμα "ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ"
Αποτελέσματα 21-40 από 64
-
Εφαρμογή των αρχών της δομημένης προσέγγισης για τη διδασκαλία χειροτεχνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό
(2004)Το θέμα της έρευνας αφορά στην εφαρμογή των αρχών της δομημένης προσέγγισης για τη διδασκαλία χειροτεχνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό. Κύριος στόχος ήταν η επιτυχημένη κατασκευή δύο χειροτεχνικών δραστηριοτήτων από ... -
Η επίδραση μιας φυσικής δραστηριότητας αναψυχής, δομημένης μορφής, στη βελτίωση της αδρής κινητικής λειτουργίας και παραμέτρων της φυσικής κατάστασης παιδιών με εγκεφαλική παράλυση
(2010)Η συμμετοχή των παιδιών με εγκεφαλική παράλυση σε φυσικές δραστηριότητες και δραστηριότητες αναψυχής είναι σημαντική για τη διατήρηση και βελτίωση της λειτουργικής τους ικανότητας. Σκοπός της έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η ... -
Η κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην προσχολική εκπαίδευση : εκπαιδευτικές πρακτικές και επιμέρους στρατηγικές προώθησης κοινωνικών και κοινωνικο-επικοινωνιακών δεξιοτήτων
(2005)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τις εκπαιδευτικές πρακτικές και στρατηγικές που δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ο εκπαιδευτικός της προσχολικής εκπαίδευσης στην τάξη του, ώστε να α) προωθήσει τις κοινωνικές αλ ...