Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στη Γαλλία - θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές - το παράδειγμα του Παρισιού
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Χορταρίδη, Γεωργία-Λαμπρινή Δ.Όνομα Επιβλέποντος
Καλδή, Σταυρούλα
Φιλιππάτου, Διαμάντω
Ημερομηνία
2013Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.