Η συμβολή του branding στα μουσεία και στην ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού: η περίπτωση τριών μουσείων στον Βόλο
The contribution of branding to museums and to the development of cultural tourism: the case of three museums in Volos
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Βέντζα, Μαρία-Μαλάμω Δ.Όνομα Επιβλέποντος
Δέφνερ, Αλέξης
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.