Συγκριτική αξιολόγηση στρατηγικών-πρακτικών για την προώθηση των εκπαιδευτικών και κοινωνικών διεργασιών ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό νηπιαγωγείο : έρευνα πεδίου
Comparative assessment of strategies-practices for promoting the educational and social inclusion processes in the general kindergarten for children with special educational needs : a field research
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Φύσσα, Αριστέα Ι.Όνομα μέλους επιτροπής
Αλευριάδου, Αναστασία
Σταυρούση, Παναγιώτα
Όνομα Επιβλέποντος
Βλάχου, Αναστασία
Ημερομηνία
2015Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.