Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Ελληνικά
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Σύνδεση
Toggle navigation
Προβολή τεκμηρίου
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Μελών ΠΘ (ΕΔΠΘ)
Δημοσιεύσεις σε περιοδικά, συνέδρια, κεφάλαια βιβλίων κλπ.
Προβολή τεκμηρίου
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Επιστημονικές Δημοσιεύσεις Μελών ΠΘ (ΕΔΠΘ)
Δημοσιεύσεις σε περιοδικά, συνέδρια, κεφάλαια βιβλίων κλπ.
Προβολή τεκμηρίου
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Όλο το DSpace
Κοινότητες & Συλλογές
Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Συγγραφείς
Τίτλοι
Λέξεις κλειδιά
An attempt to improve student-teachers' ability to use the particulate theory in explaining properties of matter
Συγγραφέας
Vassiliki, P.
;
Christina, S.
;
Heleni, S.
Ημερομηνία
1997
DOI
10.1016/s0362-546x(96)00248-9
Λέξη-κλειδί
students' conceptions and learning difficulties
matter properties and
changes
models of matter
modelisation processes
student-teachers'
education programme
constructivist way of science learning and
teaching
description
prediction
explanation of experimental facts
representation at the microscopic level
Mathematics, Applied
Mathematics
Εμφάνιση Μεταδεδομένων
URI
http://hdl.handle.net/11615/34407
Collections
Δημοσιεύσεις σε περιοδικά, συνέδρια, κεφάλαια βιβλίων κλπ.
[19705]
Αναζήτηση στο DSpace
Αυτή η συλλογή
Πλοήγηση
Όλο το DSpace
Κοινότητες & Συλλογές
Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Συγγραφείς
Τίτλοι
Λέξεις κλειδιά
Αυτή η συλλογή
Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Συγγραφείς
Τίτλοι
Λέξεις κλειδιά
Ο λογαριασμός μου
Σύνδεση
Εγγραφή (MyDSpace)
Πληροφορίες-Επικοινωνία
Απόθεση
Σχετικά με
Βοήθεια
Επικοινωνήστε μαζί μας
Επιλογή Γλώσσας
Όλο το DSpace
English
Ελληνικά