Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών και στελεχών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την εκπαιδευτική έρευνα
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Ντόλκερα, ΑνθούλαΌνομα Επιβλέποντος
Σαραφίδου, Γιασεμή-Όλγα
Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.
Ημερομηνία
2008Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Η σχέση ανάμεσα στην εκπαιδευτική έρευνα, την πρακτική και την εκπαιδευτική
πολιτική πάντα υπήρξε πολύπλοκη. Στη χώρα μας, τα. τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει
συζητήσεις σχετικές με τη σπουδαιότητα της εκπαιδευτικής έρευνας- ιδιαίτερα γι'
αυτούς που χαράσσουν εκπαιδευτική πολιτική- και τη χρησιμότητά της στους
εκπαιδευτικούς. Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη διερεύνηση των στάσεων και
απόψεων των εκπαιδευτικών και στελεχών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη φύση
της εκπαιδευτικής έρευνας και τη σχέση της με τη διδακτική πράξη και την
εκπαιδευτική πολιτική. Ποιοτική προσέγγιση των δεδομένων που προέκυψαν από τις
συνεντεύξεις των συμμετεχόντων έδειξε την ύπαρξη χάσματος μεταξύ εκπαιδευτικής
έρευνας και διδακτικής πράξης. Οι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη της πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης επισημαίνουν την ύπαρξη κενού ανάμεσα στην εκπαιδευτική πολιτική και
την εκπαιδευτική έρευνα καταδεικνύοντας την αναγκαιότητα του επαναπροσδιορισμού
του ρόλου και της αξίας της εκπαιδευτικής έρευνας στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.