Επικοινωνιακή πρόσβαση και αυτοσυνηγορία των κωφών μαθητών στο γενικό σχολείο: μία μελέτη περίπτωσης
Communication access and self-advocacy skills of deaf students in general education settings: a case study

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καμπασακάλη, Παναγιώτα Π.Όνομα Επιβλέποντος
Νικολαραΐζη, Μάγδα
Αργυρόπουλος, Βασίλειος
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.