Επενδύσεις και επιχειρηματικότητα. Μελέτη άμεσων ξένων επενδύσεων και επένδυση στο μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων
Investment and entrepreneurship. Direct foreign investment's research and investment in marketing through social networks
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καρανίκα, ΑναστασίαΌνομα μέλους επιτροπής
Βαβουγυιός, Διονύσιος
Τσαμαδιάς, Κωνσταντίνος
Αγοράκη, Μαρία-Ελένη
Όνομα Επιβλέποντος
Σταμούλης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2019Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.