Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στο internet και στα social media και η επίδραση τους στην συμπεριφορά του καταναλωτή
The development of e-commerce, the current trends in marketing and advertising on internet and in social media and their effects on consumer’s behavior
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καραναστάση, ΓεωργίαΌνομα μέλους επιτροπής
Τσαμαδιάς, Κωνσταντίνος
Βαβουγυιός, Διονύσιος
Όνομα Επιβλέποντος
Σταμούλης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2019Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.