Αξιολόγηση γραφής και παρεμβάσεις σε μαθητές ε' και στ' δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες
Writing assessment and intervention for learning disabled students on 5th and 6th grade in elementary school
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Ματζιούνη, Ραφαηλία Ν.Όνομα Επιβλέποντος
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Λουάρη, Μαρίνα
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.