Σχέση της αυτο-αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με το στρες και την επαγγελματική εξουθένωση
The self-efficacy of primary school teachers in relation to stress and burnout
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καρασίμου, ΑθηνάΌνομα μέλους επιτροπής
Κοτρώτσιου, Στυλιανή
Παραλίκας Θεοδόσιος
Όνομα Επιβλέποντος
Τσάρας, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Ψυχική Υγεία.