Διερεύνηση της συμβολής της καταναλωτικής εμπειρίας στη βελτίωση της εμπειρίας μαρκας: η περίπτωση της εταιρίας γυναικείας ένδυσης Marrox
Exploring the contribution of consumer experience to improving brand experience: the case of the women's clothing company Marrox
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Φαλτζή, ΡωξάνηΌνομα μέλους επιτροπής
Χατζοπούλου, Εύη
Βελισσαρίου, Ευστάθιος
Όνομα Επιβλέποντος
Μιχαηλίδης, Αναστάσιος
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA.