Έρευνα για τη συνάφεια μεταξύ των υποστηρικτών γνώμης στα κοινωνικά μέσα και των καταναλωτών και η επίδρασή της στην πρόθεση αγοράς: εφαρμογή στην ελληνική γενιά Υ
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Αντωνίου, ΠαναγιώταΌνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA.