Επαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση στη δεύτερη γλώσσα σε μαθητές-πρόσφυγες δημοτικού μέσω της διαγλωσσικότητας
Redefining the education of second language in refugee elementary students through translanguaging
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Ραχμανίδη, ΕιρήνηΌνομα Επιβλέποντος
Ανδρουλάκης, Γεώργιος Α.
Βασιλάκη, Ευγενία
Ημερομηνία
2020Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.