Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής για τη συνεκπαίδευση παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, και πεποιθήσεις για την αυτόαποτελεσματικότητά τους
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Λιάπη, ΔήμητραΌνομα Επιβλέποντος
Ανδρέου, Ελένη
Ημερομηνία
2015Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετηθούν οι στάσεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής όσον αφορά τη συνεκπαίδευση παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, καθώς και οι πεποιθήσεις τους για την αυτό-απ
Ακαδημαϊκός Εκδότης
ΤΕΙ Θεσσαλίας. Τμήμα Νοσηλευτικής.