Η συμβολή του e-marketing στις επιχειρήσεις αθλητικών προϊόντων σύμφωνα με τους καταναλωτές
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Δεμέστιχας, ΝικόλαοςΌνομα μέλους επιτροπής
Βελισσαρίου, Ευστάθιος
Πούλιος, Θωμάς
Όνομα Επιβλέποντος
Χαντζοπούλου, Ευαγγελία
Ημερομηνία
2020Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΜΒΑ Κατεύθυνση Μάρκετινγκ.