Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΠιτένη, Ελένη Η.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:07Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19041
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50126
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΜάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΟ ρόλος του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις: μια μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International