Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΠαρασκευαΐδη, Άννα Π.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:45Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19120
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49990
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1476
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) -- Ελλάδα -- Χανιά (Κρήτη)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕπικοινωνία στην εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Χανιά (Κρήτη) -- Μελέτες περίπτωσηςel
dc.titleΔιδακτική αξιοποίηση των πολυτροπικών κειμένων στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας στο γυμνάσιο: ποιοτική ανάλυση δεδομένων από σχολικές τάξειςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚατσαρού, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΚουτσογιάννης, Δημήτριοςel
dc.contributor.committeeMemberΑνδρουλάκης, Γεώργιος Α.el
dc.contributor.committeeMemberΓκανά, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΜότσιου, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΣπαντιδάκης, Ιωάννηςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International