Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΓιαννίκου, Δέσποινα Σ.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:44Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18722
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49982
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕνσωμάτωση στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Τριτοβάθμια -- Έρευναel
dc.titleΟι αντιλήψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία ομηλίκων ως μέσο εφαρμογής της ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) στο γενικό σχολείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International