Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΛεονταρίδου, Τραϊανή Ζ.el
dc.date.accessioned2019-01-17T07:37:38Z
dc.date.available2019-01-17T07:37:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17988
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49780
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΘρησκευτική αγωγήel
dc.subject.otherΘρησκευτική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΘρησκευτικά -- Μελέτη και διδασκαλία -- Μεθοδολογία -- Λογοτεχνικά κείμεναel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Θρησκευτική αγωγήel
dc.titleΘρησκευτική ετερότητα και λογοτεχνική εκπαίδευση στο δημοτικό σχολείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International