Το μάρκετινγκ τόπου ως εργαλείο συντονισμού και επίτευξης συνεργασιών: εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ Δήμου Τρικκαίων
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/49312/18135.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Συγγραφέας
Παρμαζής, Μιχάλης Λ.Όνομα Επιβλέποντος
Δέφνερ, Αλέξης
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Σημειώσεις
Σημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.