Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.creatorΛαζαρίδου, Ειρήνη Α.el
dc.date.accessioned2018-04-26T11:50:43Z
dc.date.available2018-04-26T11:50:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17214
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48335
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3109
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΔιδακτική των μαθηματικώνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίεςel
dc.titleΤα μαθηματικά σε πλαίσια εκτός σχολικής αίθουσας: προσέγγιση από ένα εναλλακτικό εργαστήρι για παιδιάel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠεχτελίδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International