Αλκοόλ - τουρισμός, rebranding: αντιστροφή αρνητικής εικόνας ενός τόπου: μελέτη περίπτωσης Μάλια Κρήτης
Alcohol tourism, rebranding: case study Malia Creta
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Χατζηδάκη, Χριστίνη Ν.Όνομα Επιβλέποντος
Μεταξάς, Θεόδωρος
Ημερομηνία
2017Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.