Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorBoeschoten, Riki vanen
dc.creatorΚαλογριά, Δέσποινα Α.el
dc.date.accessioned2018-02-02T12:11:46Z
dc.date.available2018-02-02T12:11:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14172
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47805
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6466
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.subject.otherΡομά -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.subject.otherΜειονότητες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.subject.otherΤσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.titleΡομά και εκπαίδευση: παράγοντες διαφοροποίησης στάσεων και αντιλήψεων των Ρομά απέναντι στο σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓιακουμάκη, Βασιλικήel
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International