Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΒογιατζή, Αρετή-Άνναel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47564
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3184
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑυτοαντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΤέχνη -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΤέχνη στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΗ ανάγνωση έργων τέχνης ως μέσο διερεύνησης των αντιλήψεων παιδιών προσχολικής ηλικίας για την ετερότηταel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International