Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΒογιατζή, Αρετή-Άνναel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47564
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3184
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑυτοαντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΤέχνη -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΤέχνη στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΗ ανάγνωση έργων τέχνης ως μέσο διερεύνησης των αντιλήψεων παιδιών προσχολικής ηλικίας για την ετερότηταel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International