Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΤσουβαλά, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.creatorΚυτούδη, Κλεοπάτρα Α.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:15Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:15Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16743
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47562
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΕνσυναίσθησηel
dc.subject.otherΒία στα σχολείαel
dc.subject.otherΣχολική φοβίαel
dc.subject.otherΕπιθετικότητα (Ψυχολογία)el
dc.titleΕνσυναίσθηση και τέχνες: αντιεκφοβισμός στο σχολείο και την κοινωνία μέσω κατανόησης του "άλλου"el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International