Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσεβρένη, Ίριδαel
dc.creatorΤίγκα, Άννα Α.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16173
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47552
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3148
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΣχολικά κτήρια προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.subject.otherΠαιδότοποι -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αγωγήel
dc.subject.otherΣχέδιο, Ψυχολογία τουel
dc.titleΔιερευνώντας το πλαίσιο συμμετοχής των παιδιών προσχολικής ηλικίας στον σχεδιασμό της αυλής του σχολείου τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.committeeMemberΚακανά, Δόμνα-Μίκαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International