Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΚισοπούλου, Ελένη Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:33Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12929
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47415
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT (ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)el
dc.titleΗ συμβολή της διδακτικής μεθόδου project στη βελτίωση των διαμαθητικών σχέσεωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International