Η αυτο-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών και οι αντιλήψεις τους για τη δημοκρατική και ενταξιακή εκπαίδευση
Teachers' perceived efficacy in classroom behaviour management and their attitudes about democratic and inclusive education
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κιλιντάρη, Ευγενία Ι.Όνομα Επιβλέποντος
Διδασκάλου, Ελένη
Βλάχου, Αναστασία
Ημερομηνία
2014Γλώσσα
el
en
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.