Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.creatorΖαμπεθάνης, Βάιος Α.el
dc.date.accessioned2017-09-26T08:21:55Z
dc.date.available2017-09-26T08:21:55Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.other2496
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/46992
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1129
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΝευροψυχολογική προσέγγιση της μαθηματικής ικανότητας και της δυσλειτουργίας της στο παιδίel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International