Πολιτιστικό προφίλ και μάρκετινγκ/branding της περιοχής του Βόλου: μελέτη της Αργούς ως πολιτιστική διαδρομή του Συμβουλίου της Ευρώπης
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Χαλέβας, Κωνσταντίνος Σπ.Όνομα Επιβλέποντος
Σαπουνάκης, Αριστείδης
Ημερομηνία
2015Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.