Η αξιοποίηση του οπτικού γραμματισμού στη διδασκαλία της ιστορίας :μια διδακτική παρέμβαση για τη χρήση εικόνων ως ιστορικών πηγών στη γ' δημοτικού
Προβολή/Άνοιγμα
Συγγραφέας
Χριστοδούλου, Αικατερίνη Γ.Όνομα Επιβλέποντος
Σμυρναίος, Αντώνης Λ.
Βασιλάκη, Ευγενία
Παπαρούση, Μαρίτα
Ημερομηνία
2016Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.