Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.creatorΓιανδικίδου, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2016-12-21T10:08:09Z
dc.date.available2016-12-21T10:08:09Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14920
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45814
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιδακτικές προσεγγίσεις των φυσικών επιστημών στην ειδική αγωγή : μελέτη περίπτωσης στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International