Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΠαπαγεωργίου, Θεοφανώel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:46Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14610
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45727
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5915
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίες -- Ελλάδα -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΣχολεία -- Εσωτερική πολιτική, Εκπαιδευτικήel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- ΄Ερευνα -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδαel
dc.titleΤα νέα προγράμματα σπουδών ως καινοτομία: μελέτη περίπτωσης πιλοτικού νέου σχολείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International