dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.creator | Τίγκα, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2016-10-25T11:26:25Z | |
dc.date.available | 2016-10-25T11:26:25Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 15156 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45470 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4869 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Εκμάθηση δεύτερης γλώσσας | el |
dc.subject.other | Γλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία -- Έρευνα -- Μεθοδολογία | el |
dc.title | Δυσκολίες μάθησης και ξένη γλώσσα: σχεδιασμός εκπαιδευτικής παρέμβασης / υποστήριξης με βάση την ανταπόκριση στη διδασκαλία | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Ανδρέου, Γεωργία | el |
dc.contributor.committeeMember | Βλάχος, Φίλιππος | el |