Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΤίγκα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-10-25T11:26:25Z
dc.date.available2016-10-25T11:26:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15156
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45470
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4869
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκμάθηση δεύτερης γλώσσαςel
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία -- Έρευνα -- Μεθοδολογίαel
dc.titleΔυσκολίες μάθησης και ξένη γλώσσα: σχεδιασμός εκπαιδευτικής παρέμβασης / υποστήριξης με βάση την ανταπόκριση στη διδασκαλίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International