Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΠολύμερος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΚαϊμακούδη, Ελένηel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:04:44Z
dc.date.available2016-09-30T10:04:44Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10954
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45273
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.221
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΛΙΕΙΑ -- ΠΡΟΙΟΝΤΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΑΛΙΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΑνάλυση της αλυσίδας μάρκετινγκ των αλιευτικών προϊόντων στην Ελλάδα στα πλαίσια της Κοινής Αλιευτικής Πολιτικήςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International