Show simple item record

dc.contributor.advisorΠολύμερος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΚαϊμακούδη, Ελένηel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:04:44Z
dc.date.available2016-09-30T10:04:44Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10954
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45273
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.221
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΛΙΕΙΑ -- ΠΡΟΙΟΝΤΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΑΛΙΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΑνάλυση της αλυσίδας μάρκετινγκ των αλιευτικών προϊόντων στην Ελλάδα στα πλαίσια της Κοινής Αλιευτικής Πολιτικήςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International