Εκπαιδευτική παρέμβαση για τη διδασκαλία της θεωρίας του νου και της επίλυσης κοινωνικών προβλημάτων σε παιδιά με αυτισμό και υψηλή λειτουργικότητα / Σύνδρομο Asperger
Συγγραφέας
Χρονοπούλου, Μαρία-ΙωάνναΌνομα Επιβλέποντος
Μαυροπούλου, Σοφία
Σταυρούση, Παναγιώτα
Ημερομηνία
2012Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Σημειώσεις
Σημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.