Το μάρκετινγκ του τόπου ως εργαλείο δημιουργικότητας στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον : η περίπτωση του Δήμου Κύμης

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Τρακανιάρης, ΓιώργοςΌνομα Επιβλέποντος
Δέφνερ, Αλέξης
Ημερομηνία
2006Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στη δυνατότητα του Μάρκετινγκ του Τόπου να αποτελέσει εργαλείο πολιτισμικής δημιουργικότητας στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Η δομή της διαρθρώνεται σε τρία μέρη, όπου το καθένα οικοδομείται στις βάσεις του προηγούμενου. Στο πρώτο μέρος περιλαμβάνονται τέσσερα κεφάλαια, τα οποία εκτός από το θεωρητικό τους τμήμα, περιέχουν πολυάριθμες μελέτες περιπτώσεων που το εφάρμοσαν. Αρχικά εξετάζεται το πεδίο εφαρμογής του παραδοσιακού μάρκετινγκ και συγκρίνεται το εννοιολογικό του περιεχόμενο με εκείνο του ΜΤ. Στη συνέχεια μέσω της διαδικασίας ΜΤ, αναδεικνύεται η πολιτισμική δημιουργικότητα, ως αντίδοτο στις αρνητικές επιδράσεις της παγκοσμιοποίησης στο περιβάλλον των πόλεων. Το πρώτο μέρος ολοκληρώνεται με την ανάπτυξη των βασικών σταδίων της διαδικασίας του Στρατηγικού Σχεδιασμού ΜΤ. Το επόμενο μέρος, είναι αφιερωμένο στη βασική δομή της διαδικασίας εκπόνησης Προσχεδίου Μάρκετινγκ για το Δήμο Κύμης, εστιάζοντας στην εκτενή έρευνα πεδίου που διεξήχθη για το σκοπό αυτό. Από τα συμπεράσματα που εξάγονται συντίθεται το Όραμα και αναπτύσσονται οι Βασικές Στρατηγικές για την περιοχή. Η εργασία ολοκληρώνεται στο τρίτο μέρος με την εξαγωγή συμπερασμάτων για το σύνολο του πεδίου που μελετήθηκε.
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.