Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΛιβεράνου, Ζωήel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:45:27Z
dc.date.available2016-06-07T07:45:27Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9595
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42435
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑel
dc.subject.otherΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣel
dc.titleΟι επιδόσεις των μεταναστών μαθητών στο Πρόγραμμα PISA: το παράδειγμα των Σκανδιναβικών χωρώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International