Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΛιβεράνου, Ζωήel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:45:27Z
dc.date.available2016-06-07T07:45:27Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9595
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42435
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑel
dc.subject.otherΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣel
dc.titleΟι επιδόσεις των μεταναστών μαθητών στο Πρόγραμμα PISA: το παράδειγμα των Σκανδιναβικών χωρώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International