Show simple item record

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΚαζέλα, Κατερίναel
dc.creatorΚρομμύδα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:33Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:33Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7240
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42112
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΓΑΛΛΙΑel
dc.subject.otherΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη των εκπαιδευτικών πρακτικών μεταξύ νηπιαγωγών Ελλάδας και Γαλλίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International