Show simple item record

dc.contributor.advisorΨάλτη, Αναστασίαel
dc.creatorΚεσογλίδου, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:36:12Z
dc.date.available2016-06-06T12:36:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12071
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41597
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4816
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΒΜΟΥΛΟΙel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΑπόψεις παιδαγωγών και φοιτητών προσχολικής αγωγής για τον ρόλο του συμβούλου στο σχολικό πλαίσιοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International