Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΚοντοφρυού, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-05-12T11:32:41Z
dc.date.available2016-05-12T11:32:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10500
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41296
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4846
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗel
dc.subject.otherΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΗ δομή και η λειτουργία των τμημάτων ένταξης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, υπό την οπτική των εκπαιδευτικών των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International