dc.contributor.advisor | Μαλούτας Θωμάς | el |
dc.contributor.advisor | Σκάγιαννης Παντολέων | el |
dc.creator | Κοψιδά, Μαρίνα | el |
dc.date.accessioned | 2016-04-04T08:22:07Z | |
dc.date.available | 2016-04-04T08:22:07Z | |
dc.date.issued | 1997 | |
dc.identifier.other | 1102 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/39755 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΑΘΗΝΑ | el |
dc.subject.other | ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΩΜΟΠΟΛΕΙΣ -- ΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ | el |
dc.subject.other | ΥΠΟΓΕΙΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΑΘΗΝΑ | el |
dc.title | Επιπτώσεις του μετρό στη δομή του αστικού χώρου : η περίπτωση του τερματικού σταθμού Δάφνης | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |