Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΧαυδατούρη, Αντιγόνη Δ.el
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:42Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:42Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8112
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14308en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3026
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗel
dc.titleΗ θετική επίδραση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων: μια έρευνα-δράσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International