Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣολομωνίδου, Χριστίναel
dc.creatorΠαναγιώτου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:41Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:41Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7984
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14288en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6052
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: λείπει η σελίδα 147 από το φυσικό τεκμήριο.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να ερευνηθούν ον παρανοήσεις - εναλλακτικές ιδέες των παιδιών σε βασικές έννοιες και κυκλώματα στον ηλεκτρισμό στην ειδικότητα των Ηλεκτρολόγων των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), καθώς και να ερευνηθεί το πόσο αποτελεσματική είναι η χρήση των ΤΠΕ για την αντιμετώπιση των παρανοήσεων στο πλαίσιο ενός εποικοδομητικού και συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης με υποστήριξη από υπολογιστή (CSCL). Για την υλοποίηση της παρούσας έρευνας πραγματοποιήθηκε διδακτική παρέμβαση στο μάθημα «Ηλεκτροτεχνία I», μέσα σε ένα περιβάλλον Συνδυασμένης Μορφής Μάθησης (Blended Learning). To Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (LMS - Learning Management System) που χρησιμοποιήθηκε ήταν το Moodle. Τα δεδομένα της έρευνας προήλθαν από ένα αρχικό και ένα τελικό ερωτηματολόγιο, ένα φύλλο παρατήρησης και από συζητήσεις με τα παιδιά και με άλλους καθηγητές και καθηγήτριες. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένας συνδυασμός ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας με στοιχεία στατιστικής ανάλυσης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα παιδιά άλλαξαν σε μεγάλο βαθμό τις εναλλακτικές ιδέες που είχαν για τα φυσικά φαινόμενα, κατάφεραν να εργαστούν με επιτυχία στο περιβάλλον μάθησης της διδακτικής παρέμβασης και συμμετείχαν ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ακολούθησε η διατύπωση συμπερασμάτων αλλά και προτάσεων σε σχέση με την εφαρμογή τέτοιων τρόπων και πρακτικών διδασκαλίας.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.titleΟι ιδέες μαθητών και μαθητριών δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης για κυκλώματα και βασικές έννοιες στον ηλεκτρισμό: μια διδακτική παρέμβαση με χρήσης ΤΠΕ σε ένα περιβάλλον συνδυασμένης μορφής μάθησης (Blended Learning)el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠολίτης, Παναγιώτηςel
dc.contributor.committeeMemberΚόλλιας, Βασίλειοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International